• 07-12-2020, 11:37:10
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cehalet mutluluktur.
  • 07-12-2020, 11:37:33
    #11
    Herkese denk gelir hocam bilmese bile canlı desteğiniz aktif imiş zaten yazıp bilgi alabilirdi
    • Cloud Viba
    Cloud Viba bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-12-2020, 11:37:55
    #12
    Kurumsal PLUS
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence karşınızdaki kişi gayet düzgün konuşmuş siz fitillemişsiniz
    Hocam sadece bu attıklarıma bakmayın, 10 gündür canlı destekte yatıp kalkıyor,
    Sürekli aynı şeyler
  • 07-12-2020, 11:37:56
    #13
    İşi gücü bırakır uğraşırım sizinle.
  • 07-12-2020, 11:38:08
    #14
    Okurken müşteriye saldırasım geldi
  • 07-12-2020, 11:38:27
    #15
    Kahin miyim?
  • 07-12-2020, 11:38:49
    #16
    ayoft.com
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece bu attıklarıma bakmayın, 10 gündür canlı destekte yatıp kalkıyor,
    Sürekli aynı şeyler
    Öyleyse bilemem hocam doğrudur. Ben bu konuşmadan yola çıktım, iyi forumlar
  • 07-12-2020, 11:39:45
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Böyle müşterim yok ama kahin miyim cümlesini kullandığım müşterim var

    Hocam nasıl bir tasarim istiyorsunuz ne görmek istiyorsunuz diye sorduğum zaman sürekli cevabı sizin yaratıcılığınıza bıraktım oluyordu en sonunda hiçbirini begenmeyince demiştim hocam ya açıklayın ya başka birine iş verin kahin miyim ben?
  • 07-12-2020, 11:43:13
    #18
    yanlış anlamayın lütfen konunun başında hangisi sizdiniz anlamadım. daha açıklayıcı metinler gerekiyormuş demek ki. müşterinize bundan sonraki söylediklerinizi dikkate alacağız teşekkür ederim deseydiniz yine iade belki yapardınız ama o müşteri işe yenilerini kazandırırdı.

    ben turkcell hatası yüzünden 8 lira fazla fatura ödedim diye 3 gün telefonda rehin aldım adamları 😄 sonuç aldım 8 lirayı. bazen paradan değerli olan şeyler oluyor.

    lütfen yanlış anlamayın sizin durumunuz için söylemedim ama alttan almak ve çözüm üretmek hep kazandırır.