• 06-12-2020, 23:08:34
    #1
    Gold üye
    Selamlar, Kyk dan aldığım borçtan 10.000 tl lik bir kısım kaldı. Edevletten giriş yaptığımda borcum görünüyor. Gib e giriş yaptım ama "7256 Sayılı Kanun Kapsamında Başvuru Formun" a tıkladığımda "Listelenecek Borç bulunamadı" diyor :S Borcum niye çıkmıyor kafayı yiyeceğim :S Bilen arkadaş varsa yardımcı olabilirse sevinirim. 189 u aradım hafta içi ama açan olmadı


  • 06-12-2020, 23:09:05
    #2
    Yoksa yoktur kurcalamamak gerekir 😁
    • yusacan
    yusacan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2020, 23:10:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Öyle bırakın hocam
  • 06-12-2020, 23:11:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yoksa yok işte zorlamanın anlamı yok
  • 06-12-2020, 23:12:01
    #5
    okuyunca benimkini kontrol ettim ne yazıkki hala görünüyor
  • 06-12-2020, 23:12:12
    #6
    üzümü yiyin bağını sormayın
  • 06-12-2020, 23:12:14
    #7
    Gold üye
    cetinkayaeyup34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bırakın hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoksa yoktur kurcalamamak gerekir 😁
    Ama edevlette görünüyor ve düzenli her ay ödüyorum borcu. Yapılandırma olayından haydalanmak istemiştim çıkmaması çok garip
  • 06-12-2020, 23:13:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    vergi dairesine gitmiştir e devletten vergi borçlarına bu devlet kuruşunu bırakmaz
  • 06-12-2020, 23:13:14
    #9
    Aynı durum bende de var yapılandırılmıyor sanırım. Bilgisi olan var mı?