Şube denilen yer yaşadığımız şehir değil mi ben mi yanlış biliyorum?
Az önce şikayet konusunu okurken farkettim
bi taraf istanbul
diğer taraf ise batman yazıyor
ama ikiside gaziantepte elden alışveriş yapmak istiyor anlam veremedim birisi aydınlatabilir mi
R10 şube kısmı
8
●197
- 03-12-2020, 18:03:16Bende öyle yaptım bu konuyu okuyunca merak ettim sorasım geldiRitimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2021, 01:15:55Herkes oturduğu yeri yazmak zorunda değil belki belirtmek istemiyor?
takip.