• 03-12-2020, 18:00:30
    #1
    Şube denilen yer yaşadığımız şehir değil mi ben mi yanlış biliyorum?

    Az önce şikayet konusunu okurken farkettim
    bi taraf istanbul
    diğer taraf ise batman yazıyor
    ama ikiside gaziantepte elden alışveriş yapmak istiyor anlam veremedim birisi aydınlatabilir mi
  • 03-12-2020, 18:01:14
    #2
    nerede oturduğundu galiba tam bilmiyorum bende takip.
  • 03-12-2020, 18:01:29
    #3
    🤣konu bana neden komik geldi
  • 03-12-2020, 18:02:14
    #4
    Orası serbest piyasa, isteyen istediği şehri yazıyor
  • 03-12-2020, 18:02:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben oturduğum yer olarak yazdım fakat bazı üyeler kafalarına göre yazıyor anlamış değilim
  • 03-12-2020, 18:03:16
    #6
    Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben oturduğum yer olarak yazdım fakat bazı üyeler kafalarına göre yazıyor anlamış değilim
    Bende öyle yaptım bu konuyu okuyunca merak ettim sorasım geldi
  • 03-12-2020, 18:07:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Onlar çift taraflı
  • 03-12-2020, 18:32:40
    #8
    Bakalım biz ne yazmışız?
  • 07-02-2021, 01:15:55
    #9
    Herkes oturduğu yeri yazmak zorunda değil belki belirtmek istemiyor?