• 03-12-2020, 14:49:59
    #10
    rugur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran kart gibi gözüküyor ekran kartı çıkarıp onboardda deneyin bide
    Onboard bozuk
  • 03-12-2020, 14:51:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarımı açıyorum sorunsuz kullanıyorum sonra CS GO açıyorum sorunsuz fps i normal 20 dakika oynadıktan sonra bilgisayar donuyor ve cızırtı sesi geliyor ekran kartım mı yanmış?
    hayır büyük bir ihtimal hdd veya ssd nin ömrü bitmiş veya birşeye sürtüyor cızırtı çıkartıp donduruyor geçici bir süreliğine donduruyor pcni HardDiskSentinel ile kontrol et disk sağlığını
  • 03-12-2020, 14:51:55
    #12
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı oyun oynamasamda ısınıyor baya eski bi ekran kartı ve yeni ekran kartım var ama power yetersiz kullanamıyorum ekran kartı baya baya eski
    aşırı ısınıyorsa problem ekran kartından kaynaklanıyor demektir hocam. siz yeni bir power bakın isterseniz yavaş yavaş
  • 03-12-2020, 14:53:23
    #13
    Merhabalar, ilgili sorun Ram'den kaynaklı genel bir sorun olarak bilinir.

    Eğer oyun oynarken bilgisayarınız kitleniyor hiç bir işlem yapamıyorsanız bunu şu şekilde test edebilirsiniz: (Numlock) tuşuna ard arda basıp klavyenin ışığı yanıp sönmüyor ve kulaklığınızdan CIZZZZZZZZZZZ sesi hiç kesilmeden san ki elektrik kaçağı varmış gibi ses veriyor ise ramlerin yüklerinden kaynaklıdır. BİOS'a girip Hazır bir XMP profiliniz varsa geçiş yapmanızı öneririm. Eğer XMP Profiliniz yok ise DRAM Frequency ayarlarınızı kontrol etmenizi öneririm. Ramler desteklediği Frekansda veya Voltajda çalışmaz ise bu tarz bir hata ile karşılaşabilirsiniz.
    Ram'leri Anakart üzerinde doğru konumlandırdığınızdan emin olun.

    Aynı zamanda Ekran kartınızın sürücüsünün güncel olduğundan emin olun.

    Eğer sistemde yazılımsal bir hata varsa DirectX tabanlı o hatanın çözümü içinde All in One Runtimes paketinizi yüklemenizi öneririm.

    Ek Olarak Onboard'ın bozuk olduğunu iletmişsiniz, İşlemcinizin üzerinde ki OnBoard'a erişemiyorsanız sorun işlemcinizden kaynaklı olabilir. Bunun çözümü ise Aygıt Yöneticinizde İntel HD Graphic şeklinde bir aygıt var ise sağ tıklayıp devre dışı bırakmanızı ve bilgisayarınızı yeniden başlatmanızı öneririm.

    Umarım sorunun bu işlemler sonrası çözülmüş olur.
  • 03-12-2020, 14:54:53
    #14
    Ersinco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, ilgili sorun Ram'den kaynaklı genel bir sorun olarak bilinir.
    Eğer oyun oynarken bilgisayarınız kitleniyor hiç bir işlem yapamıyorsanız bunu şu şekilde test edebilirsiniz: (Numlock) tuşuna ard arda basıp klavyenin ışığı yanıp sönmüyor ve kulaklığınızdan CIZZZZZZZZZZZ sesi hiç kesilmeden san ki elektrik kaçağı varmış gibi ses veriyor ise ramlerin yüklerinden kaynaklıdır. BİOS'a girip Hazır bir XMP profiliniz varsa geçiş yapmanızı öneririm. Eğer XMP Profiliniz yok ise DRAM Frequency ayarlarınızı kontrol etmenizi öneririm. Ramler desteklediği Frekansda veya Voltajda çalışmaz ise bu tarz bir hata ile karşılaşabilirsiniz.
    Ram'leri Anakart üzerinde doğru konumlandırdığınızdan emin olun.

    Aynı zamanda Ekran kartınızın sürücüsünün güncel olduğundan emin olun.

    Eğer sistemde yazılımsal bir hata varsa DirectX tabanlı o hatanın çözümü içinde All in One Runtimes paketinizi yüklemenizi öneririm.

    Umarım sorunun bu işlemler sonrası çözülmüş olur.
    Bende ramden kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünkü bazen kapanıp açılmıyor ramleri temizliyorum düzeliyoe
  • 03-12-2020, 14:55:30
    #15
    Her türlü ihtimal mevcut.
    Bakmadan bilinmez, hard diskinizin bitleri hasarlı olabilir (bad sector), RAM bozuk olabilir, ekran kartı bozuk olabilir, işlemci fanın işlemciyi yeteri kadar soğutmuyor olabilir.
    Başlıca bu yazdıklarımın üstünde dur.
  • 03-12-2020, 15:01:46
    #16
    Ersinco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, ilgili sorun Ram'den kaynaklı genel bir sorun olarak bilinir.

    Eğer oyun oynarken bilgisayarınız kitleniyor hiç bir işlem yapamıyorsanız bunu şu şekilde test edebilirsiniz: (Numlock) tuşuna ard arda basıp klavyenin ışığı yanıp sönmüyor ve kulaklığınızdan CIZZZZZZZZZZZ sesi hiç kesilmeden san ki elektrik kaçağı varmış gibi ses veriyor ise ramlerin yüklerinden kaynaklıdır. BİOS'a girip Hazır bir XMP profiliniz varsa geçiş yapmanızı öneririm. Eğer XMP Profiliniz yok ise DRAM Frequency ayarlarınızı kontrol etmenizi öneririm. Ramler desteklediği Frekansda veya Voltajda çalışmaz ise bu tarz bir hata ile karşılaşabilirsiniz.
    Ram'leri Anakart üzerinde doğru konumlandırdığınızdan emin olun.

    Aynı zamanda Ekran kartınızın sürücüsünün güncel olduğundan emin olun.

    Eğer sistemde yazılımsal bir hata varsa DirectX tabanlı o hatanın çözümü içinde All in One Runtimes paketinizi yüklemenizi öneririm.

    Ek Olarak Onboard'ın bozuk olduğunu iletmişsiniz, İşlemcinizin üzerinde ki OnBoard'a erişemiyorsanız sorun işlemcinizden kaynaklı olabilir. Bunun çözümü ise Aygıt Yöneticinizde İntel HD Graphic şeklinde bir aygıt var ise sağ tıklayıp devre dışı bırakmanızı ve bilgisayarınızı yeniden başlatmanızı öneririm.

    Umarım sorunun bu işlemler sonrası çözülmüş olur.
    Biosa girdim şimdi ne yapmam gerek
  • 03-12-2020, 15:03:13
    #17
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü ihtimal mevcut.
    Bakmadan bilinmez, hard diskinizin bitleri hasarlı olabilir (bad sector), RAM bozuk olabilir, ekran kartı bozuk olabilir, işlemci fanın işlemciyi yeteri kadar soğutmuyor olabilir.
    Başlıca bu yazdıklarımın üstünde dur.
    Cpu 70 derece ve hep 70 dereceydi hiç böyle bi sorun olmadı
  • 03-12-2020, 15:06:04
    #18
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biosa girdim şimdi ne yapmam gerek
    Aİ Tweaker kısmından işlem yapacaksınız.


    https://www.youtube.com/watch?v=C3oq_9AAYGY

    veya

    https://www.youtube.com/watch?v=xHhSNYiU8cc


    İlgili videoları izlemenizi öneririm.