Eşim üzerinden şahıs şirketi kurup, hem instagram hem de pazaryerlerinde satış yapmak istiyorum. Bunun için fikirlerinizi almak isterim. Eşim 29 yaş altı, şuanda ürün üretmek veya hayvancılık vb işleri şuanda yapmayacağım. İlk etapta üretici olmadan toptancılardan vb. bazı yerlerden ürünleri uyguna bulup satış yapmak istiyorum .
Ama daha sonra tabi ki bu işlerim yükselişe geçerse markalaşıp ürün yaptırmak istiyorum. Kararsızlığım Genç Girişimci olarak şirketimi kurayım, yoksa Kadın girişimci olarak mı bunların arasında çok fark var mı bu konuda desteklerinizi rica edeceğim. Ona göre artık işlemlere başlayacağım. Bazı arkadaşlarım yaşı 29 dan büyük olduğundan kadın girişimci olarak açtı ama olanakları aynı vs diyorlar araştırdım çok aynı olanak göremedim. Sadece Kredi olanakları iyi ondada kafam karıştı
Herkesin işi gücü rast gitsin.