merhaba,
2 siteyi yeni hostinge taşıdım (taşıdılar). domainler eski firmada kayıtlı.
yeni hostingde mail hesaplarını açıyorum. ama sadece webmail üzerinde çalışıyorlar, outlok vs. kurulum yapamıyorum.
mx kayıtlarıyla ilgili bir sorun var sanırım. bununla ilgili bir doküman varmıdır veya nasıl bir ayar yapmam gerekiyor.
yardımlarınızı rica ediyorum.
mailleri taşıyamadım
3
●39
- 02-12-2020, 23:09:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hostingi hosting yetkilisi yada root yetkisi olan biri taşırsa hepsi içinde taşır. Siz sanırım manuel taşıma yapmışsınız ki eskide kalmış. Bulunduğunuz hosting yetkilisine taşıttırırsanız herşey yeni tarafa taşınmış olur.emmiyas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2020, 23:18:40yeni hosting firması taşıdı. ancak çözemediler.rugur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle