• 02-12-2020, 19:58:44
    #1
    Merhaba, elimde 1 adet key var. Ben de şuan aktif olarak Win 10 pro lisansı var. Bu keyi denemek isteyen var mı?
  • 02-12-2020, 19:59:08
    #2
    Selamlar gönderebilirseniz çok makbule geçer.
  • 02-12-2020, 19:59:39
    #3
    Nokvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar gönderebilirseniz çok makbule geçer.
    Whatsapptan yazabilir misiniz? Numaram profilimde mevcut.
  • 02-12-2020, 21:15:57
    #4
    İhtiyacı olanlar bana yazabilir.(Ücretsiz)