• 02-12-2020, 14:45:30
    #1
    Son 1 yılda kosgeb kuruluna çıkan var mı? İleri girişimcilikten başvuru yaptım 2 hafta sonra kurula çıkacağım. Daha önce bu yollardan geçmiş arkadaşlardan fikir almak istiyorum.
  • 02-12-2020, 16:16:28
    #2
    Bende merak ediyorum konuyu takipteyim.
  • 02-12-2020, 16:17:42
    #3
    @brscicek; ile Kosgeb proje yazımı için anlaştık kabul oldu benim tavsiye ederim.
  • 02-12-2020, 16:34:48
    #4
    Proje yazım kısmı tamamlandı şuan kurul aşamasındayım. Siz ne zaman girdiniz kurula? Oradaki ortam vs nasıldı?
  • 02-12-2020, 16:46:07
    #5
    En son online ortamda oluyordu sunumu yükletiyorlar bilgisayara sonrasında kısa bir sunum ve ardına sorularla devam ediyor. Tamamen kuruldaki kişilere bağlı olarak geçecektir fazla takılmamaya ve sorulara emin cevap vermeye çalışın
  • 02-12-2020, 16:48:49
    #6
    Alacağım makine ve techizatları kurulda açıklamamı isteyecekler mi?
  • 02-12-2020, 16:49:52
    #7
    Eğer ki gerekli olup olmaması konusunda kafalarında soru işareti olursa açıklama istiyorlar
  • 02-12-2020, 17:14:57
    #8
    Son olarak benden sunum istemediler, sunum hazırlamam faydalı olur mu?
  • 02-12-2020, 19:32:46
    #9
    Evet biz de 2 defa gittik iş ile alakalı sunduğunuz rapor dışında bir şey olursa iyi olur diye düşünüyorum