Kosgeb kurula çıkan var mı?
9
●110
- 02-12-2020, 14:45:30Son 1 yılda kosgeb kuruluna çıkan var mı? İleri girişimcilikten başvuru yaptım 2 hafta sonra kurula çıkacağım. Daha önce bu yollardan geçmiş arkadaşlardan fikir almak istiyorum.
- 02-12-2020, 16:34:48Proje yazım kısmı tamamlandı şuan kurul aşamasındayım. Siz ne zaman girdiniz kurula? Oradaki ortam vs nasıldı?
- 02-12-2020, 16:48:49Alacağım makine ve techizatları kurulda açıklamamı isteyecekler mi?
- 02-12-2020, 17:14:57Son olarak benden sunum istemediler, sunum hazırlamam faydalı olur mu?