• 01-12-2020, 19:39:41
    #1

    Arkadaşlar veritabanını oluşturdum buralara hangi bilgileri giricez unuttum uzun zamandır script kurmayınca unuttum gitti
  • 01-12-2020, 19:41:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Arkadaşlar veritabanını oluşturdum buralara hangi bilgileri giricez unuttum uzun zamandır script kurmayınca unuttum gitti
    tam oalrak nasıl bir bilgi istiyorsunuz zaten belirtmiş kullanıcı adı şifre db hostingten databese oluştur vericek zaten sana username şifre
  • 01-12-2020, 19:41:18
    #3
    En üstteki kullanıcı adı
    Alttaki veritabanı şifresi
    En alttaki veritabanı adı
  • 01-12-2020, 19:42:03
    #4
    Merhabalar,

    Username > Database’ye atanan kullanıcı
    Password > Database’ye atadığınız parola
    Database > Veritabanı Adı

    Teşekkürler 😊
  • 01-12-2020, 19:42:09
    #5
    username kısmına veritabanına bağlanırken kullandığın kullanıcı adını
    password kısmına veritabanı şifreni
    database kısmına ise veritabanı adını gireceksin
  • 01-12-2020, 19:44:20
    #6
    oguzhanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam oalrak nasıl bir bilgi istiyorsunuz zaten belirtmiş kullanıcı adı şifre db hostingten databese oluştur vericek zaten sana username şifre
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En üstteki kullanıcı adı
    Alttaki veritabanı şifresi
    En alttaki veritabanı adı
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Username > Database’ye atanan kullanıcı
    Password > Database’ye atadığınız parola
    Database > Veritabanı Adı

    Teşekkürler 😊
    baybusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    username kısmına veritabanına bağlanırken kullandığın kullanıcı adını
    password kısmına veritabanı şifreni
    database kısmına ise veritabanı adını gireceksin
    ben veritabanı oluştururken ismetkeremeren_dizin diye oluşturdum bunu usarname ve databse bölümünemi yazıcam ?
  • 01-12-2020, 19:44:43
    #7
    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben veritabanı oluştururken ismetkeremeren_dizin diye oluşturdum bunu usarname ve databse bölümünemi yazıcam ?
    Database hocam.
  • 01-12-2020, 19:44:48
    #8
    Hangi sitenin veri tabanı bu İsmet hayırlı olsun
  • 01-12-2020, 19:47:55
    #9
    username ve database kısmına ismetkeremeren_dizin
    password kısmına ise şifrenizi yazın