Veritabanı bilgileri girme - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Veritabanı bilgileri girme
12
●
91
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Veritabanı bilgileri girme
1
2
01-12-2020, 19:39:41
#1
İsmetKerem
Arkadaşlar veritabanını oluşturdum buralara hangi bilgileri giricez unuttum uzun zamandır script kurmayınca unuttum gitti
01-12-2020, 19:41:12
#2
oguzhanc
Üyeliği durduruldu
ismetkerem44 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar veritabanını oluşturdum buralara hangi bilgileri giricez unuttum uzun zamandır script kurmayınca unuttum gitti
tam oalrak nasıl bir bilgi istiyorsunuz
zaten belirtmiş kullanıcı adı şifre db hostingten databese oluştur vericek zaten sana username şifre
01-12-2020, 19:41:18
#3
neleroluyo
En üstteki kullanıcı adı
Alttaki veritabanı şifresi
En alttaki veritabanı adı
01-12-2020, 19:42:03
#4
Misafir
Merhabalar,
Username > Databaseye atanan kullanıcı
Password > Databaseye atadığınız parola
Database > Veritabanı Adı
Teşekkürler 😊
01-12-2020, 19:42:09
#5
baybusy
username kısmına veritabanına bağlanırken kullandığın kullanıcı adını
password kısmına veritabanı şifreni
database kısmına ise veritabanı adını gireceksin
01-12-2020, 19:44:20
#6
İsmetKerem
oguzhanc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tam oalrak nasıl bir bilgi istiyorsunuz
zaten belirtmiş kullanıcı adı şifre db hostingten databese oluştur vericek zaten sana username şifre
neleroluyo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En üstteki kullanıcı adı
Alttaki veritabanı şifresi
En alttaki veritabanı adı
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar,
Username > Databaseye atanan kullanıcı
Password > Databaseye atadığınız parola
Database > Veritabanı Adı
Teşekkürler 😊
baybusy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
username kısmına veritabanına bağlanırken kullandığın kullanıcı adını
password kısmına veritabanı şifreni
database kısmına ise veritabanı adını gireceksin
ben veritabanı oluştururken ismetkeremeren_dizin diye oluşturdum bunu usarname ve databse bölümünemi yazıcam ?
01-12-2020, 19:44:43
#7
Misafir
ismetkerem44 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben veritabanı oluştururken ismetkeremeren_dizin diye oluşturdum bunu usarname ve databse bölümünemi yazıcam ?
Database hocam.
01-12-2020, 19:44:48
#8
bahacec
Hangi sitenin veri tabanı bu İsmet hayırlı olsun
01-12-2020, 19:47:55
#9
NeMerak
username ve database kısmına ismetkeremeren_dizin
password kısmına ise şifrenizi yazın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler