• 01-12-2020, 16:14:46
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://invst.ly/s-vai
    16500 lerden başlayan yükseliş (trend içindeki ) hareketinin düzeltmesinde şu an fibonacci 0.38 direnç noktasında buranın altında kalıcılık sağlayabilirse fibonacci 0.618 seviyesini deneyecektir sonrasında 17200 yükseliş trendi destek noktasında karar verecektir.
  • 01-12-2020, 16:16:48
    #29
    alışırsın :
  • 01-12-2020, 19:53:57
    #30
    "Bitcoin Yalan"cılar gelmiş yine Sadece kripto borsasında spekülatör olduğunu sanıyorlar galiba Pandemide yıkılmayan, aksine şahlanan bitcoini çekemeyenler sallamaya devam etsin
  • 01-12-2020, 19:58:49
    #31
    Ben biraz kar yaptim ancak bu son dususte satsaydim iyi olurdu bekledim bekledm 😁
  • 01-12-2020, 20:07:02
    #32
    Olan anlık düşüş ve inişler spot işlem yapanlar için yapılmaz. Kaldıraçlı işlem yapan kişileri batırmak için yapılır. Adam piyasaya 1.000 lirayla giriyor 125 bin tllik işlem yapıyor, boğaya bu şekilde kaldıraçlı işlemler ile gitmek istemez hiçbir büyük şirket ya da yatırımcı.
    Bu kişiler kaldıraçlı işlem açmaktan korkar hale geldiğinde ise boğa piyasası başlar, ardından yine kaldıraçlı işlemlere başlanır ve yine bir düşüş başlar, herkes düşüş beklerken düşüşe yönelik kaldıraçlı işlem açılır bu seferde düşüş gibi anlık yükselişler oluşur.

    Siz yatırım yapacak iseniz spot işlem yaptığınız takdirde sizin için problem olacak bir durum yok Kaldıraçlı işlemdeyseniz, stop loss kullanmalısınız. Ancak bilginiz yoksa kısa zaman içerisinde para bitecektir.
  • 01-12-2020, 21:05:38
    #33
    Panik satışı yaptırılır , korkan acemiler aha düşüyor para elden gidiyor deyip satış yaparlar , kerizler silkelenir , zengin düşükten alır , sonra bekler , yükselir ve satar.
  • 02-12-2020, 01:16:28
    #34
    Longları patlattılar galiba 😅