• 29-11-2020, 15:31:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    diğer konuyu yukarı taşı butonu varken neden diğerinde yok anlayamadım, daha öncesinde taşıma tuşu vardı ve süresi yazıyordu..
  • 29-11-2020, 15:32:31
    #2
    Belirli bir gün aralığından sonra geliyor diye biliyorum hocam.
  • 29-11-2020, 15:33:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OmerCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirli bir gün aralığından sonra geliyor diye biliyorum hocam.
    gold üyelik 12 saat hocam
  • 29-11-2020, 15:33:29
    #4
    Konu içerisine girip üst kısımda bulunan konu işlemlerinden üste çıkarmayı deneyebilirsiniz.
  • 29-11-2020, 15:34:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    CAR1SSMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu içerisine girip üst kısımda bulunan konu işlemlerinden üste çıkarmayı deneyebilirsiniz.
    Konunuzun mevcut konumu değişmemiştir.
    Tarayıcınız otomatik yönlendirmeyi desteklemiyorsa, Lütfen buraya tıklayın.
  • 29-11-2020, 15:37:57
    #6
    youtubeabonem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunuzun mevcut konumu değişmemiştir.
    Tarayıcınız otomatik yönlendirmeyi desteklemiyorsa, Lütfen buraya tıklayın.
    Yukarı taşıma süresi gelmemiş olabilir hocam ya da 2. konuyu taşıma için gerekli yetki olmayabilir.Bilen arkadaşlar veya modlara yazarsanız bilgi verebilirler.