
Arkadaşlar, macbook ürünümden sonra, windows tabanlı bir pc için eşimle baş başa verdik ve topluyoruz
Monitör: https://www.itopya.com/msi-27-optix-...aming-monitor/ (Mayıs ayında alınmış, sıfır gibi 1750₺)
Kasa: https://www.itopya.com/msi-mpg-sekir...id-tower-kasa/ ( 2 gün önce alındı, 1964₺) kampanya ile

Evet arkadaşlar marka serimiz MSI, tabiki bir kaç parça hariç onları henüz MSI üretmiyor, sizin fikirleriniz önemli? siz olsanız ANAKART ne alırdınız?