• 27-11-2020, 20:10:47
    #1
    Arkadaşlar reşit olmayan biri r10a kayıt olabilir mi
  • 27-11-2020, 20:11:20
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet
  • 27-11-2020, 20:11:35
    #3
    Forumda 17 yaşında üyeler de var. Sanırım yaş sınırı sosyal medya gibi 13+
  • 27-11-2020, 20:11:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şu anda R10 da reşit olmayan üyeler var.
  • 27-11-2020, 20:11:46
    #5
    ARMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar reşit olmayan biri r10a kayıt olabilir mi
    Evet 16 üstü diye biliyorum
  • 27-11-2020, 20:12:22
    #6
    Mesela ben reşit deilim 😂
  • 27-11-2020, 20:13:17
    #7
    Merhabalar, Forumda 16 yaş sınırı vardır hocam
  • 27-11-2020, 20:13:55
    #8
    Üye olduğum zamanlar 14 yaşındaydım. Neden olmasın.
  • 27-11-2020, 20:14:19
    #9
    Merhabalar,
    Ben forum 11 - 12 yaşlarında üye oldum foruma hiç bir sakınca olacağını düşünmüyorum.