R10 üyeliği hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 üyeliği hk.
14
●
207
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 üyeliği hk.
1
2
27-11-2020, 20:10:47
#1
ARMedya
Arkadaşlar reşit olmayan biri r10a kayıt olabilir mi
27-11-2020, 20:11:20
#2
Narsinha
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet
27-11-2020, 20:11:35
#3
Bip
Forumda 17 yaşında üyeler de var. Sanırım yaş sınırı sosyal medya gibi 13+
27-11-2020, 20:11:43
#4
haber58
Üyeliği durduruldu
Şu anda R10 da reşit olmayan üyeler var.
27-11-2020, 20:11:46
#5
diyar21
ARMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar reşit olmayan biri r10a kayıt olabilir mi
Evet 16 üstü diye biliyorum
27-11-2020, 20:12:22
#6
diyar21
Mesela ben reşit deilim 😂
27-11-2020, 20:13:17
#7
Misafir
Merhabalar, Forumda 16 yaş sınırı vardır hocam
27-11-2020, 20:13:55
#8
karakaya26
Üye olduğum zamanlar 14 yaşındaydım. Neden olmasın.
27-11-2020, 20:14:19
#9
Fes
Merhabalar,
Ben forum 11 - 12 yaşlarında üye oldum foruma hiç bir sakınca olacağını düşünmüyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler