• 26-11-2020, 17:06:19
    #1
    Merhaba iyi günler

    Laptopa ek 8 GB ram takacağım fakat mevcut ram ile aynı marka ve modeli rami yurtdışında bulabildim sadece.
    Acaba farklı markanın aynı mhz değerinde ramini taksam bir problem veya uyumsuzluk olur mu ? Aynı marka model takmış gibi performans verir mi ?

    İkinci sorum ise 8 GB takılı şuan ikinci slota 16 takarsam bir sorun olur mu önerir misiniz.

    Mevcut Marka : Hynix HMA81GS6JJR8N-VK
  • 26-11-2020, 17:08:08
    #2
    frekans ve low voltage olup olmadığına dikkat edin
  • 26-11-2020, 17:09:26
    #3
    Kingston iyidir ama marka şart değil Mhz ve ddr özelliklerine dikkat etmeniz gerekli
  • 26-11-2020, 17:10:46
    #4
    DDR,MHZ ve CL değerleri aynı olması yeterli.
  • 26-11-2020, 17:11:39
    #5
    ddr voltaj uyumluysa düşük olanın mhzsinde çalışır.
    ama çalışır yani dikkat edin sorun gerekirse alırken elimde bu var.
    ayrıca takacağınız yer destekliyormu bu da önemli.
  • 26-11-2020, 17:13:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Akad35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    frekans ve low voltage olup olmadığına dikkat edin
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kingston iyidir ama marka şart değil Mhz ve ddr özelliklerine dikkat etmeniz gerekli
    Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DDR,MHZ ve CL değerleri aynı olması yeterli.
    OKKODE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ddr voltaj uyumluysa düşük olanın mhzsinde çalışır.
    ama çalışır yani dikkat edin sorun gerekirse alırken elimde bu var.
    ayrıca takacağınız yer destekliyormu bu da önemli.

    Bilgilendirme için teşekkürler arkadaşlar. İkinci bir sorum daha olucak
    8 GB takılı şuan ikinci slota 16 takarsam bir sorun olur mu önerir misiniz. Yoksa 8 mi takayım ? 16 fazlasıyla yeter ama almışken 16 alayım mı ?
  • 26-11-2020, 17:14:55
    #7
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirme için teşekkürler arkadaşlar. İkinci bir sorum daha olucak
    8 GB takılı şuan ikinci slota 16 takarsam bir sorun olur mu önerir misiniz. Yoksa 8 mi takayım ? 16 fazlasıyla yeter ama almışken 16 alayım mı ?
    Sorun olmaz.
  • 26-11-2020, 17:15:20
    #8
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirme için teşekkürler arkadaşlar. İkinci bir sorum daha olucak
    8 GB takılı şuan ikinci slota 16 takarsam bir sorun olur mu önerir misiniz. Yoksa 8 mi takayım ? 16 fazlasıyla yeter ama almışken 16 alayım mı ?
    anakartı bir incele hocam 16lık takılabiliyor mu
    desteklemiyorsa 8 destekliyordur öteki port gibi.
  • 26-11-2020, 17:15:28
    #9
    Öyle tak taka bildiğin kadar bir durum yok sor bakalım anakart abisi ne kadar kabul ediyor