• 26-11-2020, 16:53:45
    #1
    Arkadaşlar e-ticaret için errottic shop fikri nasıl sizce ?
    Artı ve eksi düşüncesi olan yada çevresinde sektörde olan biri var mı ciddi ciddi bu işi yapmayı düşünmeye başladım.
    Şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler.
    Not: Goy goy için açmadım post'u ciddi ciddi soruyorum.!
  • 26-11-2020, 16:55:11
    #2
    Kuryeniz ve yasal izinleriniz varsa %500 kâr her zaman güzeldir.
  • 26-11-2020, 16:55:54
    #3
    Senelerdir hayalim olan iş sektörü gerçekten, espri yapmıyorum gerçekten çok rağbet görüyor, fiyat araştırması ve kar hesaplaması yapılması gerekiyor
    • SerhatKarademirr
    SerhatKarademirr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-11-2020, 16:56:09
    #4
    Kurye işini halledersen kendi şehrinde bile fena kârı var
  • 26-11-2020, 16:57:52
    #5
    Misafir; Misafir; Bilmediğim fikrim olmadığı için soruyorum. yasal izin için bahsettiğiniz konuyu açabilirmisiniz ?
    Ve ayrıca kurye hizmeti neden normal kargo şirketleri bu konuda destek vermiyor mu ?
  • 26-11-2020, 16:59:22
    #6
    serdargirgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ydrn; @Cueh; Bilmediğim fikrim olmadığı için soruyorum. yasal izin için bahsettiğiniz konuyu açabilirmisiniz ?
    Ve ayrıca kurye hizmeti neden normal kargo şirketleri bu konuda destek vermiyor mu ?
    Medikal şirketi kurmanız lazım
  • 26-11-2020, 16:59:59
    #7
    Ürün toptancısı bulmanız çok zor. En çok zorlandığınız konu bu olacaktır.
  • 26-11-2020, 17:00:55
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ****** shop deyince hemen aklıma tolga çevik geliyor o kadar aklıma kazınmış
  • 26-11-2020, 17:01:29
    #9
    Normalde yasak ama izin alarak yaptıgınız zaman %1000 karı vardır. Bütce ve diger firmalar arasında rekabet pek önemli degildir mantıklı reklam herzama ön plana gecirir