Arkadaşlar e-ticaret için errottic shop fikri nasıl sizce ?
Artı ve eksi düşüncesi olan yada çevresinde sektörde olan biri var mı ciddi ciddi bu işi yapmayı düşünmeye başladım.
Şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler.
Not: Goy goy için açmadım post'u ciddi ciddi soruyorum.!
+18 Shop E-ticaret fikri..
10
●268
- 26-11-2020, 16:53:45
- 26-11-2020, 16:55:54Senelerdir hayalim olan iş sektörü gerçekten, espri yapmıyorum gerçekten çok rağbet görüyor, fiyat araştırması ve kar hesaplaması yapılması gerekiyorSerhatKarademirr bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 26-11-2020, 16:57:52Misafir; Misafir; Bilmediğim fikrim olmadığı için soruyorum. yasal izin için bahsettiğiniz konuyu açabilirmisiniz ?
Ve ayrıca kurye hizmeti neden normal kargo şirketleri bu konuda destek vermiyor mu ? - 26-11-2020, 16:59:22Medikal şirketi kurmanız lazımserdargirgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2020, 17:00:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.****** shop deyince hemen aklıma tolga çevik geliyor o kadar aklıma kazınmış
- 26-11-2020, 17:01:29Normalde yasak ama izin alarak yaptıgınız zaman %1000 karı vardır. Bütce ve diger firmalar arasında rekabet pek önemli degildir mantıklı reklam herzama ön plana gecirir