Karakola Çağrıldım | PAPARA - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Karakola Çağrıldım | PAPARA
10
●
512
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Karakola Çağrıldım | PAPARA
1
2
25-11-2020, 19:50:43
#10
BCA
Düzgünce iş yapıp ödeme alıp böyle sıkıntılar yaşamak insanı bezdirir. En çekindiğim olaylardan biri de bu...
25-11-2020, 19:51:15
#11
uguronlerx
ramob7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Size ödeme yapan kişi forum üyesi mi?
Yok değil 6 ay önce forumda yoktum daha
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler