• 20-11-2020, 16:25:49
    #1
    Arkadaşlar şahıs şirketimi kullanarak yasaktan muaf olabilir miyim? Sonuçta işim var ve bağkurum var.
  • 20-11-2020, 16:28:16
    #2
    Tabii iş yerin varsa direkt muafsın
  • 20-11-2020, 16:32:25
    #3
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii iş yerin varsa direkt muafsın
    Ev olarak geçiyor😢
  • 20-11-2020, 16:33:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işyeriniz imalat veya üretim sınıfında değilse muaf değilsiniz
  • 20-11-2020, 16:34:12
    #5
    Growth Manager
    sadece üretim & imalat yapanlar muaf, şirket kategorisine göre değişir
  • 20-11-2020, 16:44:08
    #6
    Edit .