Ne olacak bu Altının Sonu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne olacak bu Altının Sonu
8
●
179
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ne olacak bu Altının Sonu
19-11-2020, 22:10:04
#1
Misafir
Ne olacak bu Altının Sonu
19-11-2020, 22:10:39
#2
tahamelih
Devalüasyon
19-11-2020, 22:12:29
#3
Bip
Yükselince yükseldi, düşünce düştü...
19-11-2020, 22:18:58
#4
onurak
Ne güzel işte düşüyor inş. altın dolar iyice düşerde dibleri görürler milleti maffettiler
19-11-2020, 22:22:07
#5
Misafir
Altını olmayan ne anlarrrrrr Düşsün tabiii
19-11-2020, 22:49:26
#6
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şuan alınır mı sizce?
19-11-2020, 22:50:07
#7
Misafir
@
Winman
; her geçen gün düşüyor
19-11-2020, 23:21:24
#8
ntka
Yüksek alanların durumu vahim bende aldım ama borcum vardı daha da var düşmesi işime geliyor.
19-11-2020, 23:48:03
#9
SeI2KaN
Bu halkımız, bu kadar zulmü hak etmiyor. Dolar, altın düşmeli ki bu güzel halk refahı, huzuru ve mutluluğu yakalasın.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler