• 19-11-2020, 22:10:04
    #1
    Ne olacak bu Altının Sonu
  • 19-11-2020, 22:10:39
    #2
    Devalüasyon
  • 19-11-2020, 22:12:29
    #3
    Yükselince yükseldi, düşünce düştü...
  • 19-11-2020, 22:18:58
    #4
    Ne güzel işte düşüyor inş. altın dolar iyice düşerde dibleri görürler milleti maffettiler
  • 19-11-2020, 22:22:07
    #5
    Altını olmayan ne anlarrrrrr Düşsün tabiii
  • 19-11-2020, 22:49:26
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şuan alınır mı sizce?
  • 19-11-2020, 22:50:07
    #7
    @Winman; her geçen gün düşüyor
  • 19-11-2020, 23:21:24
    #8
    Yüksek alanların durumu vahim bende aldım ama borcum vardı daha da var düşmesi işime geliyor.
  • 19-11-2020, 23:48:03
    #9
    Bu halkımız, bu kadar zulmü hak etmiyor. Dolar, altın düşmeli ki bu güzel halk refahı, huzuru ve mutluluğu yakalasın.