Citreön C4 Cactus Kullanan var mı ? Önerir misniz ?
1
●60
- 19-11-2020, 19:57:392 Sene Önce Almıştık 0 2017 Modeldi. Etg 6 Şanzıman Olan Modelse Uzak Durun Derim. Geçişler Çok Yavaş Çok Hissettiriyor Özellikle 1,2,3.Viteslerde. onun Dışında Yakıtı İyidir Üzmez. Arkası Biraz dar olabilir uzun yola 5 kişi pek gidilcegini sanmam. Birde Arabanın Ekranını Vs Kontrol Edin Flash Takılıykende Kontrol Edin + Startstop sistemini de Kontrol Etmenizi öneririm. Biz Fabrikadan 0 Aldık Start Stop Sistemi Bozuktu Ve Flash Takılıyken Ekran Kullanılmıyordu Tabi Serviste Düzelttik Bunları ama Sizinde başınıza gelmesin diye söylüyorum.