• 17-11-2020, 12:11:01
    #1
    3 yıl önce aldığım oyun bilgisayarımı hem sistemsel hem fiziksel olarak hiç temizlemedim ve artık oyunlar kasıyor. Böyle canavar bir bilgisayarın oyunları kastırması beni sinirlendirdi. Ne yapmam gerekiyor bakım için?
  • 17-11-2020, 12:12:54
    #2
    Tozdan arındırma, gpu ve cpu için termal macun yenileme, hdd kullanıyorsanız ssd`ye geçmek, zaten ssd kullanıyorsanız temiz bir format.
  • 17-11-2020, 12:14:31
    #3
    Geçen günlerde ofiste kullandığımız laptop için aynı durum söz konusu idi. İnternetten videolar yardımı ile tüm parçalarını söktüm.
    SSD taktık, fan temizliği yaptık ve termal macunlarını yeniledik.

    Şu an sorunsuz ve hızlı bir şekilde devam ediyor yola
  • 17-11-2020, 12:15:23
    #4
    Ben bu dediklerinizi bilgisayarcıya yaptırsam ne kadar tutar? ssd var kasanın içinde
  • 17-11-2020, 12:17:46
    #5
    eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu dediklerinizi bilgisayarcıya yaptırsam ne kadar tutar? ssd var kasanın içinde
    hocam tanıdık ve güvendiğiniz değilse girmeyin derim şahsen tercih etmem hele ki oyun bilgisayarımı
  • 17-11-2020, 12:18:25
    #6
    hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tanıdık ve güvendiğiniz değilse girmeyin derim şahsen tercih etmem hele ki oyun bilgisayarımı
    hocam tüm bilgisayarcılar mı *********** ya
  • 17-11-2020, 12:18:27
    #7
    Genel temizlik ortalama 100 tl civarı da asagi yukarı ufak değişebilir.
  • 17-11-2020, 12:20:28
    #8
    eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tüm bilgisayarcılar mı *********** ya
    valla hocam zaten bir iki bilgisayarcıya işniz düştükten sonra ********** diyip kendiniz öğrenmeye başlıyorsunuz. hiç oralara girmeden direkt kendiniz öğrenin derim ben
  • 17-11-2020, 12:20:56
    #9
    eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu dediklerinizi bilgisayarcıya yaptırsam ne kadar tutar? ssd var kasanın içinde
    vallaha bende oyuncu bilgisayarı için msi teknik servisi aradım 250 tl artı kdv dedi bilgisayarcı kaça yapar bilmiyorum ama hocam ya basında durun yaparken ya da zor yani güven olmuyor pek