• 13-11-2020, 17:25:30
    #1
    Selam arkadaşlar,

    alt komşumuz 68 yaşında bir amca eşiyle beraber karantinadayken birisi geliyor ve işbankasından geldiğini söyleyip boş bir kağıdın altına isim soyisim imza attırıyor ve kimlik fotoğrafını çekip gidiyor. Olaylardan sonradan haberimiz oluyor polisi aradık pek bir bilgi alamadık fakat size sormak istedim ne gibi senaryolar olabilir yada sorun olmadan atlatabilirler mi?
  • 13-11-2020, 17:26:28
    #2
    kopya kağıdı ile üzerinden geçip senet düzenlenebilir
  • 13-11-2020, 17:26:29
    #3
    Sorun olmadan atlatması imkansız
  • 13-11-2020, 17:26:41
    #4
    sorunsuz atlatabileceklerini sanmıyorum
  • 13-11-2020, 17:26:58
    #5
    API
    Üyeliği durduruldu
    Herşey yapabilirler.
  • 13-11-2020, 17:28:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Karşı taraf çok rahat şekilde icraya verebilir , onlar icraya vermeden suç duyurusunda bulunması lazım ki icradan önce ellerinde bir kanıt olsun.Yazıyı kimin yazdığı değil imzanın kimin attığına bakıyor devlet
  • 13-11-2020, 17:28:41
    #7
    Bütün mal varlığımı bankadaki paramı vsvs şu kişiye bağışlıyorum diye bir ibare atar üstüne. İmzası var bi mahkeme hop hepsi imza attıranların olur gibi düşünüyorum.
  • 13-11-2020, 17:29:06
    #8
    Derhal suç duyurusunda bulunsun hocam yoksa başı yanabilir sahte çekten falan
  • 13-11-2020, 17:30:31
    #9
    babamın okuma yazması yok, aynı durumu babama yaptılar. halam eve iki avukat gönderip, babamın kiracı olduğuna dair boş bir kağıda sanırım parmak bastırdı.
    kiracı olduğumuz mahkemece tescillendi. ufak bir kağıda parmak basmıştı hatta.
    sizin düştüğünüz olay çete olabilir. anneme de tencere seti alması için imza attırmışlardı. Çeki almaya gidince adamlar silah çekmişlerdi.