Selam arkadaşlar,

alt komşumuz 68 yaşında bir amca eşiyle beraber karantinadayken birisi geliyor ve işbankasından geldiğini söyleyip boş bir kağıdın altına isim soyisim imza attırıyor ve kimlik fotoğrafını çekip gidiyor. Olaylardan sonradan haberimiz oluyor polisi aradık pek bir bilgi alamadık fakat size sormak istedim ne gibi senaryolar olabilir yada sorun olmadan atlatabilirler mi?