• 12-11-2020, 21:33:45
    #1
    Arkadaşlar bu aralar İphone yavaş indirme sorunum var telefondan uygulama indirirken ya da güncelleme yaparken çok yavaş güncelliyor ve çok yavaş indiriyor uygulamaları yaklaşık 2 haftadır böyle bir sorun alıyorum internetimde sorun yok gayet hızlı internetim bilgisayarda böyle bir sorun almadım hiç ve farklı bir telefonlada denemedim iphonelerde böyle bir genel sorun mu var acaba çünkü diger ev sakinleride iphone kullanıyor ve aynı sorun var. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
  • 12-11-2020, 21:34:32
    #2
    Sana diyorki ben eskidim artık yenisini al.
  • 12-11-2020, 21:35:45
    #3
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana diyorki ben eskidim artık yenisini al.
    hocam ben x kullanıyorum evde ablam var oda 11 kullanıyor. telefonlar eski degil.
  • 12-11-2020, 21:36:37
    #4
    Sungurbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben x kullanıyorum evde ablam var oda 11 kullanıyor. telefonlar eski degil.
    direk değişime yollayın
  • 12-11-2020, 21:36:57
    #5
    Telefon modeliyle kaynaklı degil aynı sorun bendede var iPhone x
  • 12-11-2020, 21:37:24
    #6
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk değişime yollayın
    hocam evde 4 tane telefon var hadi biri bozuk 2 si bozuk 4üde mi bozuk
  • 12-11-2020, 21:41:44
    #7
    jcodder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon modeliyle kaynaklı degil aynı sorun bendede var iPhone x
    güncellemeyle ilgili genel bir sorun olmuş olabilir mi hocam bu ios 14.1 den önce sorunsuzdu bende sizde sorun ne zaman başladı acaba?
  • 12-11-2020, 21:50:15
    #8
    Iphone 11 var. Aynı sorun bende de var. Wifi/Hücresel veri farketmeksizin basit bir instagram uygulamasını dahi 1-2 saatte güncelliyor.. Son 1 haftadır bu şekilde.. Konuyu takipteyim..
  • 12-11-2020, 21:51:09
    #9
    Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone 11 var. Aynı sorun bende de var. Wifi/Hücresel veri farketmeksizin basit bir instagram uygulamasını dahi 1-2 saatte güncelliyor.. Son 1 haftadır bu şekilde.. Konuyu takipteyim..
    aynen öyle hocam sorun bendede aynı şekilde