Bilenler yardimci olurmu lutfebln - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilenler yardimci olurmu lutfebln
8
●
79
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bilenler yardimci olurmu lutfebln
11-11-2020, 22:01:40
#1
Dora
Kredi kartimda 35tl bonus varmis yeni farkettim.
2 saat sonra bitiyormus zamani.
Benzinlikten benzin alsam bonusla oluyormu gecerlimi
Edit: geçiyormuş 35 liralik cikolata aldim 😂😂
11-11-2020, 22:02:47
#2
endoras
Geçer geçer
11-11-2020, 22:03:16
#3
Dora
Tskler
11-11-2020, 22:03:19
#4
OmerCN
Eğer kartınızın posu benzin istasyonunda var ise geçer hocam.
11-11-2020, 22:03:42
#5
Felix
Her yerde geçiyor hocam onlar bonusunuz var kullanalım mı diye sorarlar ya da siz söyleyebilirsiniz bonustan çekin diye
11-11-2020, 22:04:19
#6
U_uR
hocam hiç gitme dışarı hepsiburada sitesinde kullanılıyor
11-11-2020, 22:12:30
#7
malatyalim44
garanti mi
11-11-2020, 22:27:59
#8
akaderkin
Benzinliğin kartınla aynı bankaya sahip posu varsa, satış esnasında posta sorar. Söylersen bonus kullanacağım diye, onlar da o yönde işlem yaparlar.
11-11-2020, 22:31:50
#9
Dora
Erinmedim gittim ama aracin deposu full diye 35 liralik cikolata aldim 😂😂
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler