• 11-11-2020, 22:01:40
    #1
    Kredi kartimda 35tl bonus varmis yeni farkettim.
    2 saat sonra bitiyormus zamani.
    Benzinlikten benzin alsam bonusla oluyormu gecerlimi

    Edit: geçiyormuş 35 liralik cikolata aldim 😂😂
  • 11-11-2020, 22:02:47
    #2
    Geçer geçer
  • 11-11-2020, 22:03:16
    #3
    Tskler
  • 11-11-2020, 22:03:19
    #4
    Eğer kartınızın posu benzin istasyonunda var ise geçer hocam.
  • 11-11-2020, 22:03:42
    #5
    Her yerde geçiyor hocam onlar bonusunuz var kullanalım mı diye sorarlar ya da siz söyleyebilirsiniz bonustan çekin diye
  • 11-11-2020, 22:04:19
    #6
    hocam hiç gitme dışarı hepsiburada sitesinde kullanılıyor
  • 11-11-2020, 22:12:30
    #7
    garanti mi
  • 11-11-2020, 22:27:59
    #8
    Benzinliğin kartınla aynı bankaya sahip posu varsa, satış esnasında posta sorar. Söylersen bonus kullanacağım diye, onlar da o yönde işlem yaparlar.
  • 11-11-2020, 22:31:50
    #9
    Erinmedim gittim ama aracin deposu full diye 35 liralik cikolata aldim 😂😂