• 10-11-2020, 21:09:11
    #1
    Ali express'ten 500 adet ekran koruyucu alıcam. Ücret toplamı: 2500 TL Bireysel veya kurumsal sipariş mi vermem gerekiyor? Ürün direk bana mı geliyor yoksa gümrüğe mi gidiyor? Gümrükçümün olması şart mı? Fikri olan arkadaşlardan dönüş rica ediyorum
  • 10-11-2020, 21:09:46
    #2
    Hayır alamazsın . Gümrük işlemleri gerekiyor şirketin olması lazım en başta geri kalanlar için danışmanlık yapabilirim . Ancak en başta söylediğim gibi şirket şart
  • 10-11-2020, 21:10:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yardımcı olabilirim dilerseniz
  • 10-11-2020, 21:14:55
    #4
    Ben 10 ar tane sipariş ediyorum aldığım üründen. gümrükten geçiyor bir sıkıntı olmuyor. ama 10 adet üstü sıkıntı olur mu bilmiyorum.
  • 10-11-2020, 21:15:50
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence hocam alabilirsin. şirketsiz ama sana vergi çok gelir vergi çıkartan memurlar sana çok vergi çıkartırlar. aliexpresste 100 fazla siparişim var.
  • 10-11-2020, 21:21:58
    #6
    rhyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence hocam alabilirsin. şirketsiz ama sana vergi çok gelir vergi çıkartan memurlar sana çok vergi çıkartırlar. aliexpresste 100 fazla siparişim var.
    Vergi, ürünün cinsine ve ağırlığına göre değişiyor diye bir izlenim çıkarttım yaptığım alışverişlerden ben.
  • 10-11-2020, 21:29:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kalimbatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi, ürünün cinsine ve ağırlığına göre değişiyor diye bir izlenim çıkarttım yaptığım alışverişlerden ben.
    doğru hocam ama 1 ile 10 ürün arası en fazla gelebilecek 100 tl bana toplu alınca genelde 50-60 tl çıvarından çıkıyor ama arkadaş 500 ürün alacak eskiden alsaydı mecbur olacaktı şirket artık her ürürne vergi alıyorlar. olamsada olur bence 500 cama çıkadak tahmini vergi 300 tl
  • 10-11-2020, 22:39:27
    #8
    rhyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru hocam ama 1 ile 10 ürün arası en fazla gelebilecek 100 tl bana toplu alınca genelde 50-60 tl çıvarından çıkıyor ama arkadaş 500 ürün alacak eskiden alsaydı mecbur olacaktı şirket artık her ürürne vergi alıyorlar. olamsada olur bence 500 cama çıkadak tahmini vergi 300 tl
    10 ürün alıyorum ama tek paket içerisine koyuyorlar. 35 tl vergi çıkıyor. Acaba onu 1 ürün olarak mı kabul ediyorlar tek pakette olduğu için.