• 10-11-2020, 21:01:18
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar forumda bir kişiyle iletişim kurmak için açtım. Şimdi tamamen silmek istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz ?
  • 10-11-2020, 21:02:00
    #2
    hukuk@r10.net

    Mail atın.
  • 10-11-2020, 21:03:09
    #3
    bu ne hocam yalan atmışsınız
    "Kendimi sürekli geliştiren biriyim. Dünyanın en büyük forumunun bana çok şey katacağını düşünüyorum."
  • 10-11-2020, 21:03:27
    #4
    İsteğiniz ile ban arttırabilirsiniz hocam silmek mümkün değil diye biliyorum
  • 10-11-2020, 21:04:15
    #5
    Bu aralarda bu moda oldu
  • 10-11-2020, 21:04:17
    #6
    Misafir
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ne hocam yalan atmışsınız
    "Kendimi sürekli geliştiren biriyim. Dünyanın en büyük forumunun bana çok şey katacağını düşünüyorum."
    Boş kalırsa onaylanmaz diye yazdım
  • 10-11-2020, 21:04:25
    #7
    @Yeniceri;
  • 10-11-2020, 21:05:24
    #8
    Sağ üst köşede "çıkış" var... Admin silmek istemeyebilir haklı olarak...
  • 10-11-2020, 21:07:53
    #9
    @Coskun; bildiğim kadarıyla silme yetkisi tek Coşkun hocamda,isteyeni uzaya gönderiyordu