Yeni bir özellik mi geldi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni bir özellik mi geldi?
2
●
147
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yeni bir özellik mi geldi?
06-11-2020, 21:17:27
#1
RamazanYesilmen
Kurumsal PLUS
Hayırlı akşamlar,
Daha önce hiç görmemiştim yeni mi geldi acaba?
06-11-2020, 21:19:40
#2
Luwexigo
Yeni değil hocam. Gelişmeleri buradan takip edebilirsiniz ;
https://www.r10.net/gelistirme-gunlugu/
06-11-2020, 21:23:08
#3
RamazanYesilmen
Kurumsal PLUS
Luwexigo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni değil hocam. Gelişmeleri buradan takip edebilirsiniz ;
https://www.r10.net/misc.php?do=gelistirmegunlugu
Teşekkür ederim hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler