Anket Kablolu Mouse mu? Kablosuz mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 19
Kablolu Mouse mu? Kablosuz mu?
Kablolu Mouse Tercih
%36,84 (7 Oy)
Kablosuz mouse tercih
%63,16 (12 Oy)
  • 06-11-2020, 18:12:10
    #1
    Arkadaşlar selamlar.
    kablolu mouse mi kullanıyorsunuz ya da tercih ediyorsunuz?
    yoksa kablosuz mu?
  • 06-11-2020, 18:13:02
    #2
    Kablolu kullanıyorum
  • 06-11-2020, 18:13:20
    #3
    Ben CAD kullanıcısı olduğum için hep kablolu gaming mouse tercih ediyorum. Ayrıca 3D mouse da kullanıyorum.
  • 06-11-2020, 18:13:38
    #4
    Ben kablosuz kullanıyorum. Daha sade olması hoşuma gidiyor
  • 06-11-2020, 18:14:49
    #5
    Benim için kesinlikle kablolu. Kablosuz kullanırken pili azaldığında takılmalar yaşatıyordu.
  • 06-11-2020, 18:15:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kablosuz.Kablo kalabalık yapıyor masada.
  • 06-11-2020, 18:15:56
    #7
    https://urun.n11.com/mouse/a4-tech-o...ouse-P66714082

    Nerdeyse 2013 den beri bunu kullanıyorum 2 tane vardı biri bozulmuştu. Kablolu

    Param olsa kablosuz alırım tabiki
  • 06-11-2020, 18:16:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    logitech kablosuz her zaman. ufak da bişey ele cuk oturuyor.
  • 06-11-2020, 18:18:56
    #9
    kablosuz vardı attım kenara kablolu kullanıyorum devamlı pili bitiyor ayar etti beni.