• 03-11-2020, 23:24:05
    #1
    R10’a
    Şöyle yerler açılsa mesela
    - doktorlar
    - hemşireler
    - kaptanlar
    - kamu görevlileri
    - polisler
    - lise
    - üniversite
    Vb şeklinde
    Türetilebilir
    İçimizde her tür insan var
    Polis olmak isteyen o katagoriye girer sınav varsa bakar haber varsa bakar çok güzel olur
    Sosyal medya yerine tiktok eklenebilir
    Tabi adminler karar verir maksat güzel bir platform haline getirmek😊
  • 03-11-2020, 23:24:58
    #2
    itler-serseriler +1
  • 03-11-2020, 23:25:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bence gerek yok Off Topic yeterli gibi. Zaten epey alt kategorisi var.
  • 03-11-2020, 23:26:29
    #4
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gerek yok Off Topic yeterli gibi. Zaten epey alt kategorisi var.
    Evet yeterli ama kişileri bir arada toplamak gerekli
    İsteyen offtopicte sayfa sayfa polis başvurusu ne zaman diye arayamaz ki 😂
  • 03-11-2020, 23:26:29
    #5
    Onun yerine meslek kartları gelebilir. Mesela avukat gibi.
  • 03-11-2020, 23:28:52
    #6
    Artısı olmayacak bir faaliyet
  • 03-11-2020, 23:30:12
    #7
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artısı olmayacak bir faaliyet
    İyice ekşi sözlük gibi olmaya başladı forum ama hayırlısı inşallah
  • 03-11-2020, 23:30:58
    #8
    Öneri sadece, kasmaya gerek yok
  • 03-11-2020, 23:31:39
    #9
    Google 1. Sayfa Garantili
    Diploma kiralayıp, bir kılıf bulup, sahte meslek ekleyenler olur. Sırf güven kazanabilmek için profiline polis yazdıranlar olur. R10'un sistemi bu şekilde iyi. Çok kurcalamaya gerek yok