• 03-11-2020, 20:50:37
    #1
    Ayda 8 tane 22 ayar gram altın almayı düşünüyorum. Sene sonuna kadar biriktireceğim nasip olursa. Alim satimda 22 ayar cok fark eder mi? Sizce mantıklı mi? Banka hesabından degil direk kuyumcudan alacağım. Görüşlerinizi bekliyorum teşekkür ederim.
  • 03-11-2020, 20:51:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    En mantıklısı gram almak bence hocam.
  • 03-11-2020, 20:52:28
    #3
    24 almanızı tavsiye ederim. bildigim kadarıyla 22 ayarı satarken sorun oluyor. en iyisi mobil bankacılıktan alın çoğu banka 24 ayar zaten.
  • 03-11-2020, 20:52:51
    #4
    15 lira oynuyor İzmir'de al sat yaparken.
  • 03-11-2020, 20:53:36
    #5
    İnternet bankacılığında gram altın alın, saklama derdide olmaz, mis gibi sanalda durur paranız
  • 03-11-2020, 20:54:59
    #6
    GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 lira oynuyor İzmir'de al sat yaparken.
    22 ayarda mi hocam?
  • 03-11-2020, 20:55:37
    #7
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet bankacılığında gram altın alın, saklama derdide olmaz, mis gibi sanalda durur paranız
    Bende isterim ama banka mümkün değil hocam. Fiziki olarak almam gerekiyor. 22 ayar mi 24 ayar mi onda kararsız kaldım.
  • 03-11-2020, 21:03:26
    #8
    necatihaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende isterim ama banka mümkün değil hocam. Fiziki olarak almam gerekiyor. 22 ayar mi 24 ayar mi onda kararsız kaldım.
    24 ayar en iyisi çünkü 22 yi satarken komisyon var bildigim kadarıyla
  • 03-11-2020, 21:04:21
    #9
    necatihaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende isterim ama banka mümkün değil hocam. Fiziki olarak almam gerekiyor. 22 ayar mi 24 ayar mi onda kararsız kaldım.
    Bence risk almayıp ya gram yada 24 ayar alın