Ayda 8 tane 22 ayar gram altın almayı düşünüyorum. Sene sonuna kadar biriktireceğim nasip olursa. Alim satimda 22 ayar cok fark eder mi? Sizce mantıklı mi? Banka hesabından degil direk kuyumcudan alacağım. Görüşlerinizi bekliyorum teşekkür ederim.