Gümrükten Telefon almak
9
●173
- 02-11-2020, 21:42:05Bana onlar güven vermiyor. Eğer bir şekilde alırsanızda imei attırmanız gerek. Ya resmi olarak yapacaksanız 800 TL gibi bir ücreti var ya da eski bir telefonun imei numarasını aktaracaksınız. 50 TL'ye falan aktarım yapan yerler var.
- 02-11-2020, 21:47:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.nokia 3310 almaya hazir olun.
- 02-11-2020, 21:51:46İxperia a olabilirymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 22:01:40800 tl yasal olarak neresi atıyor merak ettimCreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 22:08:43Yanlış biliyormuşum hocam artmış baya.Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"IMEI kayıt ücreti Kasım 2018de 170,70 TLden 500 TLye, Haziran 2019da 618 TLye, Temmuz 2019da ise 1500 TLye çıkmıştı. Yüzde 22,58lik zammın yansıtılmasının ardından bu ücret 2020 yılında 1838 TL olacak. "