• 02-11-2020, 21:40:44
    #1
    Instagram da reklamlarda karşıma çıkıyor gümrükteki telefonları satiyolar alsak herhangi bir sıkıntı yaşarmiyiz?
  • 02-11-2020, 21:42:01
    #2
    Sorun yaşamazsın ama muhtemelen dolandırılorsın
  • 02-11-2020, 21:42:05
    #3
    Bana onlar güven vermiyor. Eğer bir şekilde alırsanızda imei attırmanız gerek. Ya resmi olarak yapacaksanız 800 TL gibi bir ücreti var ya da eski bir telefonun imei numarasını aktaracaksınız. 50 TL'ye falan aktarım yapan yerler var.
  • 02-11-2020, 21:43:31
    #4
    aman diyim inanmayın böyle şeylere
  • 02-11-2020, 21:47:00
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nokia 3310 almaya hazir olun.
  • 02-11-2020, 21:51:46
    #6
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nokia 3310 almaya hazir olun.
    İxperia a olabilir
  • 02-11-2020, 21:53:02
    #7
    Benim arkadaşım aldı o sayfalardan. iPhone 8 plus 1900TL ye aldı ama eline iPhone 7 Plus geldi ve ekranı kırıktı. 2000 e sattı hemen.
  • 02-11-2020, 22:01:40
    #8
    CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana onlar güven vermiyor. Eğer bir şekilde alırsanızda imei attırmanız gerek. Ya resmi olarak yapacaksanız 800 TL gibi bir ücreti var ya da eski bir telefonun imei numarasını aktaracaksınız. 50 TL'ye falan aktarım yapan yerler var.
    800 tl yasal olarak neresi atıyor merak ettim
  • 02-11-2020, 22:08:43
    #9
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    800 tl yasal olarak neresi atıyor merak ettim
    Yanlış biliyormuşum hocam artmış baya.

    "IMEI kayıt ücreti Kasım 2018’de 170,70 TL’den 500 TL’ye, Haziran 2019’da 618 TL’ye, Temmuz 2019’da ise 1500 TL’ye çıkmıştı. Yüzde 22,58’lik zammın yansıtılmasının ardından bu ücret 2020 yılında 1838 TL olacak. "