Teşekkürler. Mesela gün içerisinde sadece 3 sipariş aldık. Nasıl bir yol izlemeliyiz? Gün sonunu bekleyip hepsini mi vermeli yoksa sipariş verildiği an yollamalı mı? Sistem nasıl işliyor? Hepsiburada'nın kendi kargo firması mı var yoksa biz mi bir kargo firmasıyla anlaşmamız gerekiyor? Gidip kargoyu kendimiz mi teslip ediyoruz yoksa adresimizden teslim alınıyor mu? Cevaplarınız için teşekkür ederim!
Kargoya son veriş saatinizi belirleyip ona göre veriyorsunuz. Hepsiburada bir çok kargo firması ile anlaşması var otomatik kargo kodu da oluşturuyor o şekilde gönderebilirsiniz. Adresinizden alınıp alınmaması ile ilgili kargo şubesiyle görüşmeniz gerekir.