• 01-11-2020, 02:10:32
    #1
    1 hafta önce godaddy den domain aldıydım 32 tlye şuan panelimde yok. Şaka gibi ... Acaba mobildeyim diyemi gözükmüyor ?


    Bide böyle bir mail gelmiş :
  • 01-11-2020, 02:17:00
    #2
    Goddady bu aralar sapıttı hocam bir arkadaşımın 2 3 senelik domaini silmiş ihlalden dolayi ama ihlalde yok ortada
  • 01-11-2020, 02:34:07
    #3
    Öyle şey mi olur bana bildirmeden yapamazlar en azından para iadesi olacak. Mahkemeye kadar veririm valla TR de ofisleri varsa..

    akdj06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Goddady bu aralar sapıttı hocam bir arkadaşımın 2 3 senelik domaini silmiş ihlalden dolayi ama ihlalde yok ortada
  • 01-11-2020, 02:44:30
    #4
    Alan adınızı sorguladığınız zaman whois bilgilerinde kayıtlı vs gibi gözüküyor mu?
  • 01-11-2020, 02:45:43
    #5
    Gözüküyor. Lakin bu ucuz domain 1 kere oluyor galiba ben daha önceden yine almıştım heralde ondan felan mı anlamadım.
    buraktaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alan adınızı sorguladığınız zaman whois bilgilerinde kayıtlı vs gibi gözüküyor mu?
  • 01-11-2020, 02:47:41
    #6
    Böyle bir mail gelmiş

    buraktaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alan adınızı sorguladığınız zaman whois bilgilerinde kayıtlı vs gibi gözüküyor mu?
  • 01-11-2020, 07:03:14
    #7
    Godadyde indirimli ucuz domain alinca bu olaylar olabiliyor bende 5 ay once godadyden ucuza yani 1 euroya domain aldim godadyde eski hesabim vardi ben yeni hesap acip domaini aldim ve sonra eski hesaba transfer ettim bir hafta sonra yeni actigim hesabi sildim. Almis oldugum domain eski hesapta 1 ay sorunsuz gorundu 1 ay sonra birde baktim benim hesabima 1 euroyu geri gondermisler. Godady hesabina girdim birde baktim domain yok silinmis musteri hizmetlere turkce yazdim hemen cevap verdiler sorunu anlattim kontrol ettiler domain geri ilk actigim hesaba gitmis bende o hesabi silmistim bu arada domain kayboldu sonra domainden vazgectim birde domaine adsense kabul olmustu hersey bosa gitti. Musteri hizmetlerini arayip sorun.
  • 02-11-2020, 02:22:03
    #8
    MeexSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle şey mi olur bana bildirmeden yapamazlar en azından para iadesi olacak. Mahkemeye kadar veririm valla TR de ofisleri varsa..
    valla hocam ıade bıle yapmadılar 3-4 senelık emekler cope gitti sıralamada idi site 1.5 senedir ilk 1 deydik
  • 02-11-2020, 02:24:25
    #9
    İcimi kararttınız yarın olsun destek ekibiyle görüşücem. Hayallerimi yıkmazlar inşallah

    akdj06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam ıade bıle yapmadılar 3-4 senelık emekler cope gitti sıralamada idi site 1.5 senedir ilk 1 deydik