• 30-10-2020, 18:22:52
    #1
    Merhaba,
    Bu butonları kendi siteme eklemek istesem internette bulabilir miyim, ne olarak bulabilirim?


  • 30-10-2020, 18:25:42
    #2
    corel veya illustrator ile kolayca istediğin boyut ve renkte yapılabilir.
  • 30-10-2020, 18:35:24
    #3
    Merhabalar,

    R10 forumu ikonlarda font awesome kullanmaktadır. Google'a font awesome cdn yazarak ilk çıkan siteden html kodunu sitenizin head kısmına enjekte ettikten sonra örnek bootstrap kütüphanesi ile '
    <button class="btn btn-success"><i class="fa fa-share"></i> Cevap Yaz</button>
    ' gibi kullanabilirsiniz.
  • 30-10-2020, 18:36:08
    #4
    Bunlar işini görür sanırım https://www.freepik.com/premium-vect...ton&position=4