R10 forumu ikonlarda font awesome kullanmaktadır. Google'a font awesome cdn yazarak ilk çıkan siteden html kodunu sitenizin head kısmına enjekte ettikten sonra örnek bootstrap kütüphanesi ile '
<button class="btn btn-success"><i class="fa fa-share"></i> Cevap Yaz</button>