Merhaba hocalarım, bilgisayar alacağım fakat 2 bilgisayar arasında kaldım ben tam olarak anlamadığım için size sormak istedim.
Sizce bu bilgisayarlar arasında hangisi daha iyi performans verir oyun oynarken? Şimdi den teşekkür ederim cevaplar için.
1- https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...42899383/detay
2- https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...46032997/detay
Bilgisayar alıcağım sorum var
18
●243
- 29-10-2020, 01:13:48Kardeşim 2. olarak paylaştığın daha güncel ve ileriye dönük iyi bilgisayar. Bende de hemen hemen aynı özelliklere sahip, (işlemcim 7. nesil, ramler 16, hdd 1 tb) olan bilgisayarım var şu an gayet memnunum. Ama bütçenv arsa onu alıp, ram takviyesi yapman. Yada bende verebilirim.

Hayırlısı olsun şimdiden. - 29-10-2020, 01:16:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben olsam 3999 tl olanı alırdım
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...42899383/detay ddr4 ve 16 gb diğerinden iyi - 29-10-2020, 01:16:30Teşekkür ederim hocam cevabınız için, hem canlı derslerimi izleyeceğim hem de oyun oynamak için düşünüyorum. Bilgisayarım yoktu şimdi bunu alırsam biraz zaman geçtikten sonra ram vs eklemeyi düşünüyorum bütçemin yettiği kadarı ile 😇megaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2020, 01:19:59Düşünürseniz benim ilana da bakabilirsiniz. Çok az kullanılmış laptop satıyorum. 16 GB RAM, GTX ekran kartı, i7 4. Nesil işlemci
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...74364556/detay - 29-10-2020, 01:21:51Teşekkür ederimmegaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan masaüstü almayı düşünüyorum hocam, maksimum bütçem 4000₺ üstünü aşamıyorum ne yazık ki teşekkür ederim 😇Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-10-2020, 01:27:441. artı yanları: Giriş çıkış ekipmanlarının (monitör, klavye, mause vb.) , hdd ve ssd aygıtlarının daha iyi olması.B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. eksi yanları: İşlemcisi çok eski, ekran kartı 2. bilgisayara göre eski. İşlemcisi ekran kartına göre çok daha eski olduğu için darboğaz yapacaktır muhtemelen.
2. artı yanları: İşlemcisi ve ekran kartı diğerine göre daha iyi.
2. eksi yanları: Giriş çıkış ekipmanlarının (monitör, klavye, mause vb.) kötü olması. Rami (ddr belirtmemiş.) , hdd ve ssd boyutları daha düşük olması. Anakartını belirtmemiş, bu yüzden bir şey diyemem. Şimdilik 1.nin anakartı daha iyi gibi. - 29-10-2020, 01:32:52PC sini takas etmek isteyen varsa https://www.r10.net/takas/2547816-bi...im-seyler.html
