Merhaba arkadaşlar. Daha öncesinde kopyala yapıştır olmayan, yazım kurallarına dikkat ederek ve giriş gelişme sonuç şeklinde giderek ekonomi ve ilgim olan psikoloji alanında bir şeyler yazıyordum. Psikolojik makale satışı buradan yapmıştım. Ekonomi alanında farklı yerlerde yazıp vermiştim. 3. üniversitemi bitirmek üzereyim. İktisat alanında kendi bilgilerimi kullanıyorum. Yetersiz bulduğum noktada kitap araştırması yapmaktayım. En son olarak görsel ve fazla bilgi için internete başvurmaktayım. (Psikoloji alanında da ilgimden dolayı aynı şeyi yapmaktayım. )
Uzun zamandır yazmıyorum. Şu sıralarda dersler ve ödevler harici çok boşta kaldım. Sizce bu alanda bu tarz makalelere talep var mıdır? Ayrıca keyfi olarak İngilizce de yazabilirim.
Ne dersiniz başlamalı mı tekrar?
Önemli bir makale sorusu
0
●51