• 28-10-2020, 20:48:57
    #1
    Bir yaptırımı yok mu bunun? İnsanlar deli gibi takipçi kasıyor bu şekilde.
  • 28-10-2020, 20:51:39
    #2
    Hocam riskli iş
  • 28-10-2020, 20:54:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Biz yapıyoruz, 1K 35₺’den kasıyoruz. Riski yok, sıfır hesap açıp yayın açıyoruz, resmî spor sayfalarına yorum yaparak izleyici çekiyoruz. İlk yarıyı o Malta yayınlayıp, 2. Yarı yayını kapatıp @örneksayfa canlı yayın bu hesaptan devam edecektir diyoruz, hesap gizlide olduğu için maç sonu gece veya 1-2 gün sonra istekleri onaylıyorsunuz.
  • 28-10-2020, 20:57:55
    #4
    millete birşey olmaz olmaz siz yapınca bi bakmışsın mahkeme kağıdı adresinde. sonra yandı gülüm keten helva :rokito19: uğraşmayın.
  • 28-10-2020, 20:59:20
    #5
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    millete birşey olmaz olmaz siz yapınca bi bakmışsın mahkeme kağıdı adresinde. sonra yandı gülüm keten helva :rokito19: uğraşmayın.
    Genelde hep öyle oluyor bana 😂 Peki yayınlıyorum deyip yayınlamasam takipçi çeksem sorun olur mu?
  • 28-10-2020, 21:16:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar zaten siz kendi sayfanızdan yayın açmıyorsunuz ki, taktik farklı Niye mahkeme kağıdı gelsin?
  • 28-10-2020, 21:17:30
    #7
    2 aydır yapıyorum bu aralar mola verdim yeniden başlayacağım inş