• 28-10-2020, 00:50:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Uzun yol yapar mı arkadaşlar CBR 125 R bir de ABS var mı çok önemli
  • 28-10-2020, 00:55:37
    #2
    tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun yol yapar mı arkadaşlar CBR 125 R bir de ABS var mı çok önemli
    sıvı soğutmalı, abs var iki tekerde de.
  • 28-10-2020, 00:55:06
    #3
    Motor bloğu su soğutmalı. Uzun yol rahatlıkla yapabilir. ABS yok diye biliyorum.
  • 28-10-2020, 00:56:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıvı soğutmalı, abs var iki tekerde de.
    JaGGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motor bloğu su soğutmalı. Uzun yol rahatlıkla yapabilir. ABS yok diye biliyorum.
    Çok saolun hondanın tamiri parçası yamahadan ucuzmuş doğru mu
  • 28-10-2020, 00:57:33
    #5
    tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saolun hondanın tamiri parçası yamahadan ucuzmuş doğru mu
    Yamaha ya oranla daha ucuz yedek parçaları.
  • 28-10-2020, 01:06:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam neden cbr 125 ? Kötü motor değil ancak şuanki piyasa malum o fiyatı hakeden bir motor değil.Ben mayıs ayında motor aldığımda onu almak yerine pulsar rs 200 almayı tercih ettim.Su soğutmalı ön fren abs.Evet bir japon değil ancak cbr 125 şu an gerçekten çok pahalı
  • 28-10-2020, 01:06:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Byozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden cbr 125 ? Kötü motor değil ancak şuanki piyasa malum o fiyatı hakeden bir motor değil.Ben mayıs ayında motor aldığımda onu almak yerine pulsar rs 200 almayı tercih ettim.Su soğutmalı ön fren abs.Evet bir japon değil ancak cbr 125 şu an gerçekten çok pahalı
    Hocam başlangıç motoru olarak yamaha veya honda 125 önerdiler hep de 15 bin liraya 40binde motorlar var
  • 28-10-2020, 01:10:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Başlangıç motoru olarak pulsara da bakabilirsiniz.15 bin tl ye maalesef 2011 - 2012 sinek kasalar var. 40 bin - 50 bin km falan.Evet başlangıç için mantıklı motor ama fiyatı yüksek.Tecrübeniz yoksa granajlı motordan ziyade naked öneririm.Çünkü umarım olmaz ama düşeceksiniz, ufak kazalarda yüksek maaliyetler çıkacak.Kaldı ki cbr aldığınızı varsayıyorum 40 bin de.Motorun ne zaman rektefe isteyeceği belli değil bir de öyle 3-4 bin tl masrafınız olacak.
  • 28-10-2020, 01:10:59
    #9
    Hocam bu motor kısa mesefede sürat için dizayn edilmiş. O yüzden r eki alıyor. uzun yol touring motorlarla yapılır. Yani tasarlarken rüzgar yol eğim herşeyi düşündükleri için racing touring gibi ifadeleri boşuna kullanmıyorlar. aslında mobiletle 500 km yapanı da gördüm tabi orası ayrı 😄 buda gitmesine her türlü gider ama konfor ve Toto sağlığı için biraz daha dik ve sele yapısı geniş motorlar ideal oluyor. Kendimde de touring tarz var uzunyol hep yaparım hatta yarında yapıcam ordan biliyorum =) racing motorla 50-100 km gittikten sonra uyusmadik yeriniz kalmiyor