• 27-10-2020, 18:43:50
    #10
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, yeni bir işe girmek üzereyim. Bir şirketin sosyal medya hesaplarını yöneteceğim, tasarım işlerini yapacağım, tasarımlar için fotoğraf ve video çekimi yapacağım. 4 tane şubeleri var bu şubelere gidip foto ve video çekeceğim. Ayrıca extra olarak websiteleirni kontrol edeceğim seo konusunda yardımcı olacağım. Ama ana işim sosyal medya hesapları yönetmek video ve fotoğtaf çekimi yapmak. Sizce ne kadar bir maaş istemeliyim. Yardımcı olur musunuz?
    4 - 6 arası iyidir. Bence de emeğinin karşılığını senin belirlemen daha mantıklı.
  • 27-10-2020, 18:46:38
    #11
    Maksimum 3,500 lira verirler fazlasına çıksa dahi çıkmak istemezler.
  • 27-10-2020, 18:46:38
    #12
    Bence ilk önce firmanın bu iş için ne kadar bütçesi olduğunu öğrenmelisin. Bütçeyi öğrenirsen ona göre kafandaki fiyatı sen belirleyebilirsin. Biz sana buradan 10.000 yazsak işi kaybedersin 2.000 yazsak bedavaya tartışma çıkar. Başlangıç için hayatını idam edebileceğin tutar bellidir. Yaşam standartına göre maaşını sen belirlemeyip firmaya yapacağın işlerin maddeleri halinde iş akdi yapman her iki taraf için adil olabilir.

    Yeni işinde Allah utandırmasın.
  • 27-10-2020, 18:57:00
    #13
    En az 7000 ama şirket 3500-4000 verir en fazla
  • 27-10-2020, 19:07:28
    #14
    Teknolojiye gerçekten önem veren kurumsal bir firma ve sosyal medya gücünün farkında olan bir patron ise 5.000 TL'yi gözden çıkartmıştır. Gelişime kapalı, sadece bulunduğu konumu koruma amaçlı birazda para göz bir yapısı var ise bu iş için ayırdığı tutar 2.500'den yukarı olmayabilir.
  • 27-10-2020, 19:07:37
    #15
    Seo hariç + youtube sayfalarınıda yönetiyorum 3.500₺ alıyorum... kahpe düzen
  • 27-10-2020, 19:20:44
    #16
    Hocam merhaba bir şeyi merak ettim asıl mesleğiniz bumu yani grafikerlik ve fotoğrafçılıkda mevcut mu sizde
  • 27-10-2020, 20:18:42
    #17
    3900 TL isteyin. 3500'e anlaşın konu kapansın. Fazlasını istesen'de vereceğini zannetmiyorum.
  • 27-10-2020, 20:22:02
    #18
    7000 ler 9000 ler unlu bir jenerator firmasinin ic anadolu temsilcisi arkadasim var en son 12000 aliyordu yani bilemedim siz olsaniz o parayi verirmisiniz gercekten bilmek isterim