• 25-10-2020, 16:28:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar elimdeki adsl modemin fişi kırıldı yanlışlıkla elimde de eski evden kalma fiber modem var, şu anki evde fiber altyapı yok bu modemi bağladım şimdi internet yok diyor bunun bir çözümü var mı acaba ne yapmalıyım 😂
  • 25-10-2020, 16:30:07
    #2
    Modemin model bilgisi nedir?
  • 25-10-2020, 16:30:25
    #3
    kullanabilirsiniz diye biliyorum ben en basitinden tak fişi bak onu geçtim detaylı bilgi için bi hizmet sağlayıcınızı arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • 25-10-2020, 16:30:35
    #4
    Fiber modem dediğiniz modemin marka ve modeli nedir?
  • 25-10-2020, 16:31:28
    #5
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemin model bilgisi nedir?
    Tp-link archer C5v hocam 🙂
  • 25-10-2020, 16:31:50
    #6
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiber modem dediğiniz modemin marka ve modeli nedir?
    Tp-link archer C5v hocam 🙂
  • 25-10-2020, 16:32:27
    #7
    DSL soketi yoksa hayır, 4G'den yedekli kullanabilirsiniz sadece. DSL soketi varsa 8/35 35 değerleriyle PTM türü DSL bağlantısı tesis edebilirsiniz.(8/35 35 Türkiyede olan hat değerleridir)
  • 25-10-2020, 16:32:30
    #8
    müş. hizmetlerini arayıp kayıt vs yaptırılıyor sanırım. tak-çalıştır olmuyor
  • 25-10-2020, 16:32:42
    #9
    Gigabit wan portu var. Teknik özelliklerde DSL ibaresi yok sitesinde. Kullanamazsınız.
    https://www.tp-link.com/tr/home-netw...ter/archer-c5/