• 24-10-2020, 17:44:36
    #1
    Hayatıma birini aldığımda genellikle hepsi birbirine benziyor gibi geliyor ve bu yüzden çok kolay şekilde sıkılabiliyorum ve kestrip atıyorum her şey bitiyor yaklaşık 3-4 yıldır bu durum aynı gibi mesela; birini tanıyorum bir süre takılıyoruz sonra bir bakıyorum hareketleri standart gibi geliyor ondan sonra direkt iletişimi kesip next yapıyorum, acaba ne istediğimin ben de farkında değilmiyim? veya duygularım falan mı körerdi anlayamıyorum. Mesela kadın/kız bir şey anlatıyor veya bir adım atıyor şaşırmıyorum artık veya ilgi çekicide gelmiyor. Bu durumu yaşayanlar elbet vardır herhalde öneriye açığım
  • 24-10-2020, 17:47:20
    #2
    Hayatınıza aldığınız kişiler demekki gerçekten aradığınız kişi değil Eğer doğru kişiyle karşılaşırsanız bu problemi yaşayacağınızı düşünmüyorum. ( Not: kız arkadaşım yok çok da bilgiliyim sanmayın )
  • 24-10-2020, 17:51:44
    #3
  • 24-10-2020, 17:52:46
    #4
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatınıza aldığınız kişiler demekki gerçekten aradığınız kişi değil Eğer doğru kişiyle karşılaşırsanız bu problemi yaşayacağınızı düşünmüyorum. ( Not: kız arkadaşım yok çok da bilgiliyim sanmayın )
    Hemen hemen aynı yorumu yapacaktım +1 katılıyorum
  • 24-10-2020, 17:54:31
    #5
    ne dertler vaar yarabbi...