Iphone XSMAX kullanıyorum dun aksam telefonumu kurlacalarken butun kişilerimde kayıtlı olan numaralarım hepsı sılındı.Gece eve geldiğimde macimden ıcloud hesabıma gırdım ve kişilerimi geri getirmeye calıstım ama en son 13 ekım tarıhınde yedeklenmıs gozukuyor ve 2 kişi var kişilerimde geri getiremedım.Whatsup uzerınden konusmalarımdakı kısılerı tek tek kayıt ettım,sabah uyandıgımda bu kişilerim yıne kaybolmustu apple aradım ve bu konuda yardımcı olmalarını ıstedım bole bırseyı ılk defa duyduklarını ve yarına kadar arastırıp doneceklerını soledıler

sonrasındada ınstagram hesabımdan kendı kendıne cıkıs yapmıs telefonum gırmeye calsıtım ve kullanıcı bulunamıyor hatası aldım arkadasımdan ss alıp atmasını ıstedım ınstam kapatıldı olarak gozukuyor veşifremi unuttum kısmına tıkladıgımda benım maıl adresım yerıne baska bır maıl adresı cıkarıyor karsıma başı ''e'' ıle başlayıp sonu ''b'' ile bıtenbirde sabah uyandıgımda telefonumda hıc bır sey yoktu fotoraflarımda dahıl sonradan kendılıgınden gerı geldı yanı cok sacma bır durum ve ısın ıcınden cıkamadım tek sonuc benı haclemiş olmaları ama en azından hesabımı ve numaralarımı gerı getırmenın yolu varsa bulmak ıstıyorum
Anlayacagınız basıma ılk defa bole bırsey gelıyor ve saskınım bu durumla alakalı yasamıs olan yada konu hakkında fıkre sahıp olan lutfen yardımcı olsun