Aramızda telefondan anlayan vardır diye yazıyorum. İphone 6splus telefonum sürekli kendini resetleyip (+20 kere) en sonunda kapanıp daha da açılmadı. şarja takmama rağmen ne belirti var ne de bir şey.
aynı sorunu yaşayan var mıydı? acaba batarya mı sıkıntılıydı bilmiyorum. önerilerinizi bekliyorum.
iyi akşamlar herkese..
iphone telefonum kapandı açılmıyor
14
●170
- 20-10-2020, 22:16:36
- 20-10-2020, 22:19:00hocam bu tür konularda inceleme yapmadan yorum yapmak pek mantık işi değil.
- 20-10-2020, 22:20:44haklısın hocam. zaten yarın servise götüreceğim sorun çoğu 6'larda görülmüş diye görüm belki yaşayan vardır diye yazdım. teşekkürler.yusuf_ceran58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 22:22:49evet hocam fazlasıyla hem de. bataryası çabuk bitiyordu ama ondan mıdır bilmem.kizilsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 22:25:23Ses kısma ve güç tuşuna acılana kadar basın muhtemelen açılacaktır.
- 20-10-2020, 22:25:25dediiniz olmuş olabilirama öncesinde normal kullanıyordum. güncelleme vs olmadıAlengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 22:26:18onları da denedim şarjı tamamen bitmiş takınca olmuyor da.Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle