• 20-10-2020, 20:11:17
    #1
    Paparaya 25dk felandır giremiyorum sizdede aynımı ?
  • 20-10-2020, 20:12:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen akşam gittiğinde tüm bakiyemi çekmiştim. Bu aralar çok yaşanan bir durum. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz.
  • 20-10-2020, 20:12:12
    #3
    Evet, genel bir problem var yine.
  • 20-10-2020, 20:13:10
    #4
    2 gun once 100 tl attım atm den , para yatmadı hesaba ama atm de yattı gozuktu aradım atm kodu falan bı ton bılgı ıstedıler bugun özur dıleyıp atmışlar parayı.Dikkat edin
  • 20-10-2020, 20:13:49
    #5
    TekUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen akşam gittiğinde tüm bakiyemi çekmiştim. Bu aralar çok yaşanan bir durum. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz.
    bende aynısını yapıyorum hocam gelen parayı direk bankaya aktarıyorum
    Xugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, genel bir problem var yine.
    alıştık
  • 20-10-2020, 20:15:20
    #6
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gun once 100 tl attım atm den , para yatmadı hesaba ama atm de yattı gozuktu aradım atm kodu falan bı ton bılgı ıstedıler bugun özur dıleyıp atmışlar parayı.Dikkat edin
    çiftlik bank olayına dönüyüruz gene
  • 20-10-2020, 20:16:22
    #7
    Panik yapılacak bir durum olduğunu düşünmüyorum, bu tip problemlerin çözümü için çalışmaların sürdüğünü söylemişlerdi. Umarım kısa zamanda tamamen düzelir.
  • 20-10-2020, 20:16:45
    #8
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik yapılacak bir durum olduğunu düşünmüyorum, bu tip problemlerin çözümü için çalışmaların sürdüğünü söylemişlerdi. Umarım kısa zamanda tamamen düzelir.
    düzeldi bile derken gitti
  • 20-10-2020, 20:19:17
    #9
    Bende bugünden sonra tüm Bakiyemi bankaya cekicem sıkıcı Bi hal aldı bu durum