• 18-10-2020, 13:08:04
    #1
    R10 haricinde makalelerimi satabileceğim bir alan var mı? iyimakale'de yazar alımı kapalıymış.
  • 18-10-2020, 13:08:53
    #2
    icerik .net sitesinin sahibi forumda bir hocamız
  • 18-10-2020, 13:09:47
    #3
    OrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icerik .net sitesinin sahibi forumda bir hocamız
    Ücretsiz bir sistem arıyorum hocam.
  • 18-10-2020, 13:13:08
    #4
    Hocam ben farklı farklı platformlar kullandım ama hiçbirinden memnun kalmadım. icerik.net yazarlığı da aldım ama en memnuniyetsiz kaldığım platform diyebilirim yani. Ha eğer illa hazır makale listeleyeyim bir yerde dursun diyorsanız makaleyaz.net iyimakale.com 'a bakabilirsiniz.
  • 18-10-2020, 13:15:20
    #5
    CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben farklı farklı platformlar kullandım ama hiçbirinden memnun kalmadım. icerik.net yazarlığı da aldım ama en memnuniyetsiz kaldığım platform diyebilirim yani. Ha eğer illa hazır makale listeleyeyim bir yerde dursun diyorsanız makaleyaz.net iyimakale.com 'a bakabilirsiniz.
    Makaleyaz .net'de 1 tane satıldı birçok makaleden (o da kaç ay sonra)
    İyimakalede de yazar alımı kapalıymış.

    R10 haricinde bir yerde satıyor musun hocam. R10'da konu gerilere düşünce satılmıyor hiç 🙁
  • 18-10-2020, 13:17:34
    #6
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makaleyaz .net'de 1 tane satıldı birçok makaleden (o da kaç ay sonra)
    İyimakalede de yazar alımı kapalıymış.

    R10 haricinde bir yerde satıyor musun hocam. R10'da konu gerilere düşünce satılmıyor hiç 🙁
    Dediğim gibi sadece o sitelerde kısa süre hazır makale listeledim o kadar. Makale işini yavaş yavaş azaltıyorum zaten, şu aralar sadece düzenli çalıştığım kişilere yazıyorum ekstrası yok. Size de tavsiyem düzenli çalışacak birilerini bulun daha rahat edersiniz.
  • 18-10-2020, 13:19:19
    #7
    CreationEpic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi sadece o sitelerde kısa süre hazır makale listeledim o kadar. Makale işini yavaş yavaş azaltıyorum zaten, şu aralar sadece düzenli çalıştığım kişilere yazıyorum ekstrası yok. Size de tavsiyem düzenli çalışacak birilerini bulun daha rahat edersiniz.
    Para olmayınca yazdırmıyorlar ki. Mecbur başka sektör bulamadığımdan burdan devam etmem lazım. Bu forum gibi başka bir yer yok onu anladım 😁