• 16-10-2020, 23:34:11
    #1
    Merhabalar

    Daha önce denk gelmiştim şimdide bir ekibin yaptığı paylaşımda denk geldim. Sistem çok güzel çinliler yapmış ve baya sağlama benziyor. Türkiye'de bunun üretimi olsa nasıl olur ? özellikle Orman yangınlarında kullanılabilir mi ? Uzaktan müdahale edilebilecek her şey için iyi gibi görünüyor. Sizce üretimi yapılsa Türkiye'de kullanılır mı ?









  • 16-10-2020, 23:37:08
    #2
    çok güzelde hocam sen üretsen bizimkiler koşar çinden alır senden almazlar.
  • 16-10-2020, 23:38:52
    #3
    Alırlar tabi ki video varmı ?
  • 16-10-2020, 23:40:08
    #4
    Bildigin çnra yapmislar
  • 16-10-2020, 23:48:15
    #5
    Video yok mu
  • 17-10-2020, 08:10:39
    #6
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzelde hocam sen üretsen bizimkiler koşar çinden alır senden almazlar.
    Bizde uretmisiz
    https://youtu.be/sKmBcF8S1yA