Daha önce denk gelmiştim şimdide bir ekibin yaptığı paylaşımda denk geldim. Sistem çok güzel çinliler yapmış ve baya sağlama benziyor. Türkiye'de bunun üretimi olsa nasıl olur ? özellikle Orman yangınlarında kullanılabilir mi ? Uzaktan müdahale edilebilecek her şey için iyi gibi görünüyor. Sizce üretimi yapılsa Türkiye'de kullanılır mı ?



