Bir uygulamayla, kurslarla, videolarla herneyse işte ingilizce öğrenen kimseye rastlamadım açıkçası. Ne hikmetse ingilizce bilenler de nereden öğrendiğini bilmiyor. Galiba oradan buradan parça parça gelişiyor.
Hani bu araçlarla öğrenenlerin de önceden bir temeli oluyor zaten. Ben filanca uygulamayla ingilizce öğrendim diyenlerin o uygulamayı kullanmadan önce de bir seviye ingilizce bildiğini biliyoruz. Çok ilginç bir durum.

Ben İngilizcenin i'sini bilmezken su uygulamayı, kursu, videoyu vs takip edip ileri seviye ingilizce öğrendim diyen varsa dinlemek isterim. Varsa bile sıfırdan tek bir araçla ingilizce öğrenene şahit olmadım çünkü.