• 13-10-2020, 11:46:46
    #1
    Konu kapatılabilir.
  • 13-10-2020, 11:49:53
    #2
    Babam evde bir ot tüttürürdü, dilersen sorayım?
  • 13-10-2020, 11:50:25
    #3
    Psikiyatriye git hocam. Geçmiş olsun.
  • 13-10-2020, 11:50:45
    #4
    OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam evde bir ot tüttürürdü, dilersen sorayım?
    Adaçayı ise yaptık hocam. yinede sorun tabiki. teşekkür ederim
  • 13-10-2020, 11:53:17
    #5
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adaçayı ise yaptık hocam. yinede sorun tabiki. teşekkür ederim
    "Üzerlik otu" hocam, eskiler bilir. Babam faydalı olduğunu düşünüyor.
  • 13-10-2020, 11:55:11
    #6
    Para çok yanlış kişilerde kimse kusura bakmasın, en yakın zamanda bir psikoloğa görünün.
  • 13-10-2020, 11:56:33
    #7
    IgraLAB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para çok yanlış kişilerde kimse kusura bakmasın, en yakın zamanda bir psikoloğa görünün.
    İnşallah sizinde olur hocam Gittim onada teşekkür ederim.