Merhabalar, annemin facebook hesabı sürekli arapçaya dönüyor. İos uygulamada Türkçe, web sürümde arapça oluyor. Ara ara yer değiştiriyor uygulama Arapça oluyor..
Genel/Ayarlar/Dil, Uygulama/Facebook/Dil hepsi Türkçe.. Facebook uygulama ayarı da Türkçe görünüyor. Tüm oturumlardan çıkıp uygulamayı sildim, geri yükledim, hala Arapça'ya dönüyor. Ne yapabilirim? İlla Arapça mı öğrenmeliyiz !?